Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji posiadanego sprzętu Obrony Cywilnej.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 55/2021
Wójta Gminy Budry - Szefa Obrony Cywilnej
z dnia 7 grudnia 2021 roku


w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji posiadanego sprzętu Obrony Cywilnej.
 

Na podstawie art.33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1372, 1834) oraz § zarządzenia Nr 313 Szefa Obrony Cywilnej Województwa Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 18 listopada 2021 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu, materiałów i wyposażenia Obrony Cywilnej: zarządzam co następuje:

§1.

Powołuję Komisję do przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu Obrony Cywilnej znajdującego się w magazynie Urzędu Gminy w Budrach w składzie:

  1. Przewodniczący                   - Bogdan Maczuga
  2. Członek                                - Tadeusz Nogowski
  3. Członek                                      - Bogdan Bazylewycz

§2.

Komisja w powołanym składzie przeprowadzi w terminie do 15 grudnia 2021 roku inwentaryzację sprzętu OC zgodnie z ustawą o rachunkowości /Dz. U. z 2021r poz. 217 wg. stanu na dzień 31.10.2021 r.

§3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i przestaje obowiązywać z chwilą wykonania czynności przez Komisję.